Seks veker: Cruiseskipet MS «Symphony of the Seas» og «Deepsea Atlantic». «Deepsea Atlantic» har lege seks veker i Bjørnafjorden.

E39: Bjørnafjorden Sp kjempar for indre trasé

Det er etter fylkesutvalet sin uttale til komitéhøyring av Nasjonal transportplan, viktig for oss i Bjørnafjorden Sp å presisera vårt syn i saka.

Lat det vera klinkande klårt: Bjørnafjorden Senterparti er mot bru over Bjørnafjorden!

Me meiner:

Artikkelen held fram under annonsen.

* Ei bru vil gje store øydeleggingar av natur, særskild Øyane i Os og regnskog på Tysnes.

* Ei bru er eit risikoprosjekt med uprøvd teknologi i røft vêr, urealistisk stipulering av trafikkvekst og ukjend sluttsum.

Les også
Stopp Hordfast-kameratane!

* Ei bru gjev minst ein ekstra kostnad på sju milliardar i forhold til indre trasé. Dette kan betre nyttast E16 og Hordalandsdiagonalen (Nye Veier AS).

* Ei bru blokkerer skip frå å nå den internasjonale containerhamna ved Venjaneset og industriområde ved Samnøy.

* Ei bru blokkerer plattformer, riggar og skip frå å nå Bergen havn sitt oppankringsområde på Strandvikflaket.

* Ei bru blokkerer for internasjonale militærøvingar i ein av Noregs største innlands fjordar.

* Indre trasé vil kunna realiserast like raskt som ei bru.

* Indre trasé vil skapa synergiar og vekst i større delar av Vestland.

Artikkelen held fram under annonsen.

* Indre trasé vil i samanknyting med Hordalandsdiagonalen redusera trafikk gjennom Bergen sentrum, samt korta ned reisetida til austlandet.

Bjørnafjorden Sp kjempar vidare for realisering av ferjefri E39 over indre trasé.

Bjørnafjorden Senterparti

Peter-Hans de Zwarte

Helge Andersen

Dina Lervåg, Leiar

Terje Sperrevik, gruppeleiar

Sjur Lepsøy

Herborg Nordtveit

Artikkelen held fram under annonsen.

Gitle Berland

Hege Tysnes